Voor een gezellige avond onder het genot van goed gezelschap en een glaasje bier!

Bekijk onze nieuwe menukaart!

Leuk om u welkom te heten op onze website

M

U kunt bij ons terecht voor onderstaande mogelijkheden:
- Babyborrel
- Communie
- Suprise party
- 18 of 21 jaar
- Bruiloft
- Familie reünie
- Sarah of Abraham
- Koffietafel
- Personeelsfeest
- 12,5 jarig huwelijk
- CD presentatie
- Live bands
- Vergadering
- Verenigingen
Alles is mogelijk!

Snacktaria St.Michel

M

Men kan hier terecht voor friet met een lekkere snack. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om leuke details te ontvangen over nieuwe snacks,
onze social meal en veel meer!

De Oude Harmoniezaal

M

Wilt u graag een feest geven?

Babyborrel, communie, surprise party, 18 of 21 jaar, bruiloft, familie reünie, Sarah of Abraham, koffietafel, bedrijfsfeest, 12,5 jarige huwelijk, CD- presentatie of live bands. Alles is mogelijk.

Wij helpen u graag met geven van een onvergetelijk feest!

x

De Oude Harmoniezaal Heugem is een gelegenheid in de Maastrichtse wijk Heugem. Deze horecagelegenheid, die wordt gerund door Christa en Jos Verhaegen, bestaat uit: Frituur Snacktaria St. Michel en De Oude Harmoniezaal. Aan de voorzijde bevindt zich een gezellig terras, waar het in de zomer heerlijk vertoeven is. De Oude Harmoniezaal Heugem heeft een uitstekende ambiance met kwaliteit voor een betaalbare prijs.

In het Cafe De Oude Harmoniezaal kan men altijd terecht voor een goed verzorgde maaltijd met een lekker drankje. Op het menu vindt men o.a. diverse schotels zoals schnitzels, shoarma enz. Ook voor de kleinste onder ons is er een kindermenu.

De Oude Harmoniezaal is een zaal met een rijke historie en straalt dan ook een gezellige sfeer uit. De zaal is uitermate geschikt voor feesten en partijen, maar ook voor clubvergadering, het geven van cursussen, koffietafels enz.

Snacktaria St. Michel staat bekend om haar kwaliteit. Men kan hier terecht voor frites met een lekkere snack, schotels, broodje gezond, diverse salades en ijsjes. De bediening is vriendelijk en snel.

Onze Agenda Bekijk hier alle onze evenementen

Line dance danslessen  -